Friday 19 September 2014

Vitalea - Multivitamin Lengkap untuk Kesihatan Kita

Assalamualaikum..

Kali ini saya nak kongsi pasal Vitalea with Iron Formula.. Multivitamin lengkap dengan zat besi dari Shaklee.. Bila usia saya menginjak ke era 30-an, saya akui, saya mmg cepat letih, tambahan pula dengan kehidupan harian yang stress dengan kerjaya & juga menguruskan keluarga.. Pengambilan makanan yang mmg tidak seimbang, dan kurang bersenam tambah-tambahan sejak melahirkan anak sulung, Hazwan.. Aktiviti fizikal seperti bersukan mmg kurang sangat lah, lebih menumpukan kepada menguruskan rumahtangga terutama menguruskan Hazwan.. So, mmg penat fizikal dan juga mental.. Tapi, masa tu tak rasa sangat sbb usia masih muda..ahaks.. lewat 20-an..

      Bila dah mengandungkan anak kedua, Hadif dan berpantang pada tahun lepas, saya mula merasakan, saya perlu sentiasa berasa cergas & bertenaga sepanjang saya berpantang.. Ini kerana, saya perlu menguruskan segala keperluan keluarga tanpa bantuan 'maid' atau ibu mertua/ibu kandung.. Pada masa itu, mula lah perkenalan saya dgn Miss VITALEA.. Mmg saya rasakan perubahan sepanjang saya memakan multivitamin itu. Saya rasa lebih cergas, kurang letih walaupun tidur yang tidak mencukupi.. Selesai berpantang, saya teruskan pengambilan VITALEA sebiji sehari.. Itu testimoni saya, yang mana saya konsisten sehingga sekarang..dan Hadif pun dah nak usia setahun..:-)


     Bukan setakat saya je makan, suami pun turut ambil sekali.. takkan nak sorang je sihat cergas kan.. Suami pun sgt suka sbb mmg rasa perubahan bila mula ambil multivitamin ni, dia lebih cergas & kurang letih.. hari-hari mesti dia akan ambil sebiji.. yang paling lucu, suami boleh kata 'betul ke vitamin ni, semacam je boleh bagi tenaga ni'..hehe.. senyum je la, sbb mmg dah tahu efek Vitalea ni mmg sgt best.. :-)

   
 Bila cergas & tak cepat letih, saya dapat lakukan aktiviti hobi saya iaitu menjahit walaupun sibuk urus anak-anak & rumahtangga.


     VITALEA with IRON FORMULA, adalah Multivitamin serta mineral yang dilengkapi dengan zat besi. Ia merupakan multivitamin yang pertama dicipta di dunia iaitu pada tahun 1915. Dan pada tahun 2015, Vitalea sudah berusia 100 tahun berada di pasaran!! Produk yang hebat selalunya akan kekal lama di pasaran. Setiap tablet Vitalea dilengkapi dengan 28 jenis vitamin dan mineral yang penting utk tubuh (diekstrak dari buah-buahan & sayur). Ia disaluti dengan serbuk spirulina (sbb itu warnanya hijau). Tablet VITALEA ini merupakan multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air, justeru cepat diserap di usus kecil. Yang paling BEST, Vitalea ini dipilih sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000 di Amerika Syarikat!!



Ni rupa tablet Vitalea - warna hijau sbb diselaputi serbuk Spirulina



      Bagi saya, kalau kita mencari suplemen asas untuk memelihara kesihatan harian, mmg saya sangat mengesyorkan agar ambil Vitalea.. Satu jenis ni je, sbb ia paling lengkap dgn nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Sebiji sehari je, sebotol tahan untuk 4 bulan. Harga sebotol RP RM88.75 shj, anggaran hanya RM22 sebulan.. tak mahal kan..

Vitalea memberi manfaat berikut :
- Penambah tenaga segera
- Pelengkap nutrisi harian tubuh (especially bg mereka yang mempunyai diet pemakanan tak seimbang)
- Meningkatkan metabolisma tubuh
- Melindungi & membantu fungsi organ dalaman tubuh.

      Ni antara testimoni pengguna Vitalea yang memberi feedback best. Sebab mmg dah terbukti Vitalea adalah multivitamin terbaik, bukan untuk saya sahaja, tapi untuk semua orang.. yang best & baik bagus dikongsikan bersama.. Mmg terbukti, bukan overclaimed ok..:-).. Jgn percaya cakap saya, cuba je, pasti anda juga bersetuju dgn saya..



TAPI sebelum ambil vitamin ni, pastikan anda tidak mempunyai penyakit SLE atau alergik dgn bahan-bahan herba. Vitalea mengandungi Alfalfa yg akan menyebabkan penyakit SLE akan menjadi aktif.


Jadi, apa tunggu lagi.. dapatkan Vitalea dari saya.. cara pengambilan & konsultasi kesihatan adalah eksklusif untuk pelanggan saya..:-)

Anda boleh dapatkan Set Kesihatan Asas yang terdiri daripada Vitalea + Vitamin B Complex + Vitamin C di link berikut : https://www.shaklee2u.com.my/setkesihatanasas
Atau, untuk penjimatan terhebat, anda boleh hubungi saya di nombor di bawah..

Sahabat Shaklee Anda,
SYAREENA
010-2207981
FB: www.facebook.com/healthysakura

    

No comments:

Post a Comment