Thursday 20 March 2014

PROMOSI ESP SHAKLEE MAC 2014

Assalamualaikum..

Bulan ni Shaklee telah mengadakan promosi paling hebat iaitu promosi produk ESP.. best..best..






Tak rugi beli ESP ni, sebab banyak khasiat nya. ESP ini dihasilkan daripada kacang soya non-GMO (non Genetically Modified Organism) yang berkualiti tinggi. Satu canister ESP 850mg dihasilkan daripada 30kg kacang soya.

Ia mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. Turut diperkayakan dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Sangat sesuai untuk semua peringkat umur - tua, muda, lelaki dan wanita. Juga baik untuk mereka yang menghidap penyakit kencing manis kerana kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39.

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tanpa kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh.

Apakah manfaat ESP?



Saya mengambil ESP sebagai supplemen tambahan untuk milk booster kerana saya menyusukan anak. Di samping itu, sebagai pembekal tenaga segera sepanjang hari dan juga supaya kenyang agar saya tak makan banyak. Maka, dapatlah saya mengawal serta mengurangkan berat badan saya..:-)



Ini set milk booster yang saya ambil..:-)

Nak tahu lebih detail kandungan ESP ni :



So, apa lagi..jangan lepaskan peluang dapatkan produk best Shaklee - ESP sempena promosi ni..Hanya bulan MAC 2014 sahaja.. Anda boleh beli satu atau beli 6 percuma satu (worth RM150).

Sekiranya anda beli promosi bulan ini iaitu beli 6 FREE 1, anda akan mendapat :
- Free membership (worth RM65) for whole life.
- Cash Rebate worth RM30++

Ayuh laju-laju.. hanya beberaa hari je lagi..


SMS/Whatsapp
SYAREENA
+6 010-2207981
FB : healthysakura





No comments:

Post a Comment